مصاحبه با نوازي
محمد نوازي در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري فارس، اظهار داشت: نظر خاصي درباره اسامي تيم ملي ندارم. نميدانم چه كسي اين نفرات را دعوت كرده است؛ اما فرقي هم نميكرد چرا كه هميشه همين بازيكنان در تيم ملي حضور دارند.
وي ادامه داد: فهرست تيم ملي كاملا تكراري استك هيچ توجهي به بازيهاي ليگ برتر نميشود. شايد احتياجي به اعلام فهرست هم نباشد. اين بازيكنان را به صورت تلفني هم ميتوان دعوت كرد.
اين بازيكن در خصوص احتمال موفقيت تيم ملي در مقدماتي جام جهاني 2010 گفت: وقتي معتقدند بهترين نفرات را به تيم دعوت كردهاند، پس حتما بايد موفق شوند. من هم براي تيم ملي آرزوي موفقيت ميكنم.
نوازي با انتقاد از شرايط نابهسامان مالي باشگاه، عنوان كرد: متاسفانه شرايط خوبي نداريم؛ حتي از قرارداد فصل گذاشتهام هم طلبكارم.
هافبك استقلال در خصوص اينكه كريمي و حجازي قصد دارند ميزان دستمزد بازيكنان را براساس ميزان فعاليت در تيم پرداخت كنند، اظهار داشت: اين مسئله را قبول ندارم. باشگاه بايد طبق قراردادي كه بازيكن امضا كرده، پول بدهد.
این وبلاگ واسه هر چی استقلالی 2الی 3 الی ... آتیشه ساخته شده است. پس اگر واقعاً استقلالی هستی نظر بده.