استقلاليها هم قسم شدند!!!
منصوریان: ما باید به پیروزی برسیم
علیرضا منصوریان کاپیتان خوب و با اخلاق استقلال گفت: من سالی 150 دست پیرهن سفارش می دهم زیرا علاوه بر هواداران خوب استقلال که به محض دیدن من از من تقاضا می کنند تا یکی از پیرهن های خودم را به آنها بدهم ،برخی از بازیکنان تیم هایی که با ما بازی می کنند هم به عنوان یادگاری از من پیرهن می خواهند که این کار مرا خیلی سخت کرده است. منصوریان همچنین در خصوص دیدار روز دوشنبه استقلال در مقابل را ه آهن تهران در قالب بازیهای جام حذفی گفت: استقلال بازی سختی را در پیش دارد. ما باید به پیروزی برسیم. امید وارم بیژن کوشکی به بازی روز دوشنبه برسد، ولی اگر هم نرسید منیعی جایگزین خوبی برای او خواهد بود. در کل امیدوارم در برابر راه آهن بازی خوب و منطقی را ارائه دهیم و پیروزی را از آن خود کنیم.
ورمزیار: ما آماده ایم که راه آهن را شکست دهیم
ورمزیار در خصوص بازی استقلال و راه آهن در روز دوشنبه گفت: تیم ما رو به رشد است. خوب تمرین کردیم و خوب استراحت کردیم. بچه ها در برابر ملوان شجاعانه بازی کردند و امیدوارم در برابر راه آهن نیز خوب بازی کنیم. استقلال انگیزه های زیادی دارد و آماده است تا راه آهن را شکست دهد.
ساکت الهامی: هواداران ما را تنها نگذارند ما هم به آنها عیدی می دهیم
ساکت الهامی در خصوص بازی روز دوشنبه آبی پوشان در برابر راه آهن گفت: بازی با راه آهن بازی سنگینی است. اما ما به هواداران قول دادیم که یک جام برای آنها بیاوریم. ما به خوبی نقاط ضعف و قوت راه آهن را می شناسیم. و ان شا الله با یاری خدا اگر هواداران ما را تنها نگذارند به آنها عیدی بدهیم.
منتظری: اگر هواداران در این بازی مارا تنها نگذارند ما راه آهن را می بریم
منتظری در خصوص بازی روز دوشنبه استقلال و راه آهن گفت: چشم همه دنیا به بازی های جام حذفی است، چون این جام از اهمیت بالایی برخوردار است . تیم ما هم اگردر سه بازی آینده پیروز شود می تواند جزو فینالیست های این دوره جام باشد. من مطمئنم اگر هواداران با وجود اینکه این بازی در اواسط هفته برگزار می شود ما را تنها نگذارند، ما می توانیم پیروز میدان باشیم.
آتیلا حجازی: ما در شب عید هواداران را شاد می کنیم
تیم راه آهن تیم سخت کوش و جسور وخوبی است. ما این تیم را به خوبی می شناسیم . اما با تمرینات فشرده و خوبمان هواداران را شاد می کنیم که در عید خوشحال باشند. دوشنبه بازی سختی در پی داریم اما مطمئنا راه آهن را شکست می دهیم.
یوسفی: اگر این بازی را ببریم در لیگ هم قهرمان می شویم
تیم راه آهن را خوب می شناسم ،تیم خوبی است و در مقابل تیم های بزرگ تهرانی همیشه خوب ظاهر شده است. اما بازیکنان ما آماده و توانا هستند. اگر این بازی را ببریم شانس قهرمانی ما در لیگ برتر نیز بیشتر می شود.
پولادی: به بازی خوب فکر نمی کنیم بلکه به برد فکر می کنیم
بازی سختی پیش رو داریم. باید با حوصله و منطقی و به دور از احساسات بازی کنیم . در جام حذفی بازی خوب اهمیتی ندارد بلکه برد و باخت مهم است ، پس ما نیز به بازی خوب فکر نمی کنیم بلکه به برد فکر می کنیم. اگر در این بازی از سد راه آهن عبور کنیم راه قهرمانی برای ما هموار می شود.
طالب لو: باید 90 دقیقه خوب بازی کنیم تا با خیال راحت به عید دیدنی برویم
وحید طالب لو دروازه بان لایق و کاربلد استقلال در گفتگودر خصوص بازي با راهآهن اظهار داشت : امیدوارم بازی روز دوشنبه به پنالتی نکشد اما اگر این اتفاق هم رخ داد من تمام تلاش خودم را می کنم تا پنالتی ها را مهار کنم. ما باید 90 دقیقه خوب بازی کنیم تا با خیال راحت تعطیلات عید را سپری کنیم و به دید و بازدید عید بپردازیم.
این وبلاگ واسه هر چی استقلالی 2الی 3 الی ... آتیشه ساخته شده است. پس اگر واقعاً استقلالی هستی نظر بده.