آخرين خبر
سلام
خبرا رو خونيدن يا نه..... اگه بهتون خبر نرسيده بايد بهتون بگم که مربي فهيمه (نه فهيم) تيم ملي امروز وارد کشور شده تا يه استخر رو در دامغان افتتاح کنه.
مربي بيشعوري که به بازيکن ما اجازه نداد بياد برامون بازي کنه خودش اومده ايران و استخر رو نه ورزشگاهها افتتاح کنه. واقعاً چه ملت بيشعوري هستند اون کساني که واسه افتتاح استخر از علي پلچ دعوت به عمل مييارن.
همه با هم تو بازي بعدي اين شعار رو ميديم.
دايي پلچ حيا کن......اساس ما رو رها کن
+ نوشته شده در دوشنبه بیست و یکم مرداد ۱۳۸۷ ساعت 1:3 توسط محمد راحت
|
این وبلاگ واسه هر چی استقلالی 2الی 3 الی ... آتیشه ساخته شده است. پس اگر واقعاً استقلالی هستی نظر بده.